Naptár

április 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30

Ez egy teszt blog lesz

Nos itt fogom tesztelni azokat a dolgokat amiket a rendes bloggyaimon el akarok majd helyezni. Amolyan állatorvosi ló lesz ez a kis szerencsétlen... de az is lehet hogy a végén ez lesz a legtűrhetőbb mind közül.... majd meglássuk mi lészen... a vak is azt mondta :)

Friss topikok

  • Gorthaur: basszus elsőre én sem tudtam leírni rendesen a Frankensteint... ez a vég kezdete... vagy a kezdet ... (2008.05.04. 21:20) nos ez az első bejegyzésem itten

Linkblog

Archívum

mai státusjelentés

2008.05.06. 17:45 | Gorthaur | Szólj hozzá!

Címkék: zen

hát hmmm tegnap ígértem hog írni fogok este.... ehelyett elaludtam majd éjjel felébredtem de nem volt kedvem írni szóval inkább olvasgattam mindenfele a neten.... ja találtam egy jó site-ot az angol nyelvet bíró zen (nem elírás... csak zen aki tudja tudja aki meg nem az nem de mindegy) iránt érdeklődő blogolvasó nagyközönségnek (meg persze magamnak is)... már ha valaki ide téved az oldalamra ... és veszi a fáradtságot, hogy végigolvassa ezt... szóval olvasgassátok... szerintem nagyon jó

pozitív és negatív kommenteket is lehet produkálni... ha lehet értelmeseket... és moderáljátok magatokat mert ha én moderálok abban nem lesz köszönet :) na jó ez csak vicc kedvéért volt :)

 

http://www.ashidakim.com/zenkoans/zenindex.html 

A bejegyzés trackback címe:

https://tesztblogversion1-1.blog.hu/api/trackback/id/tr91456996

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása